Reparatieverzoek melden

Deze schades meld je direct bij het onderhoudsbedrijf

Oeps! Opeens is de riolering verstopt, heeft de verwarming storing of zit er een barst in het glas. Met wie neem je in dit geval contact op en hoe? Soms neem je contact op met Parteon, die schadegevallen zie je op deze pagina. Op de pagina waar je nu bent lees je bij wie je moet zijn voor de gevallen van schade waarvoor je direct met het onderhoudsbedrijf contact op kunt nemen. 

Hieronder vind je de contactgegevens van het bedrijf dat je zoekt. Wie je belt hangt af van de schade die je hebt. Heb je:

Daklekkage? Storing aan de centrale verwarming? Verstopping in het riool? Heb je glasschade? Heb je schade door een (poging tot) inbraak?
Doe een reparatieverzoek via MijnParteon

Je kunt dit op elke dag van de week op elk tijdstip doen. Geef aan wat je wilt repareren en in welke ruimte. Je ziet meteen of Parteon de reparatie doet of dat je zelf verantwoordelijk bent.

 

Inloggen Mijn Parteon
Heb je een andere reparatie?

Je kunt ons de hele dag bellen op (075) 627 50 00.

Let op! Maak je een afspraak voor onderhoud of een reparatie? En kun je onverwacht toch niet aanwezig zijn? Zorg dan dat je een afspraak altijd afbelt. Anders kost het onnodig geld.
 

Veelgestelde vragen

Meer informatie
Overzicht onderhoud: Wie doet wat? Hulp nodig bij een klus in je woning? Schade Rioolwijzer