Reparatieverzoek melden
-
1
24/7 online via Mijn Parteon
In Mijn Parteon kunt u een reparatieverzoek direct melden. Ga in Mijn Parteon naar Mijn Reparatieverzoeken en maak een nieuw reparatieverzoek aan.
Daar geeft u aan wat u gerepareerd wilt hebben en in welke ruimte. U ziet direct of Parteon de reparatie voor u doet, of dat u zelf verantwoordelijk bent. Voor het meeste onderhoud in de woning bent u overigens zelf verantwoordelijk.
-
2
Storing aan verwarming, verstopping in riolering, inbraak-, brand- of glasschade
Bij storingen aan verwarming, verstopping in riolering en bij glasschade kunt u als huurder van Parteon rechtstreeks bellen met de bedrijven waar Parteon contract mee heeft. Bij brand- of inbraakschade kunt u bellen met Parteon.
-
3
Neem telefonisch contact op
Is uw vraag in stap 1 of stap 2 niet beantwoord? Bel ons dan op (075) 627 50 00. Wij zijn maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar.
-
4
Buiten werktijden
Heeft u een spoedeisende reparatie buiten werktijd? Dan kunt u ons bellen op het spoednummer (075) 627 50 50.