Niet tevreden over Parteon?
Ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons weten. Zo kunnen wij je in de toekomst beter van dienst zijn. Een klacht kan gaan over een bewezen dienst, een persoon of een product.
Meld je klacht altijd eerst aan ons. Dat kan via het formulier hieronder. We proberen de klacht dan samen op te lossen.
Je klacht wordt behandeld door de leidinggevende van de medewerker die bij de klacht is betrokken. Je ontvangt binnen tien werkdagen een schriftelijke reactie op of een besluit over jouw klacht.
Ben je niet tevreden met ons antwoord op jouw klacht? Leg je klacht dan voor aan de interne klachtencommissie van Parteon. Dat kan via het formulier hieronder. Het is belangrijk dat je de klacht op tijd indient: binnen een half jaar nadat het voorval plaatsvond. Klachten die niet aan alle voorwaarden voldoen, neemt de interne klachtencommissie niet in behandeling.
Ben je het niet eens met de uitspraak van de interne klachtencommissie? Dan is er een geschil. Je kunt dan een klacht indienen bij de externe geschillencommissie. Je moet hiervoor zelf een dossier aanleveren via onze website. Dat kan via het formulier hieronder. De commissie neemt een klacht alleen in behandeling als je er met ons niet uitkomt. De externe geschillencommissie geeft de directeur-bestuurder van Parteon advies over jouw ingediende klacht.
Sinds 1 januari 2024 heeft elke gemeente een meldpunt voor klachten over verhuurders of verhuurbemiddelaars. Elke huurder kan daar terecht. Voor meer informatie kun je contact opnemen met jouw gemeente.
Gemeente Zaanstad werkt voor het Meldpunt Problemen met Verhuurders samen met Stichting !WOON. Heb je een klacht die valt onder de Wet goed verhuurderschap? Meld die bij !WOON via dit
Sinds 1 januari 2024 heeft elke gemeente een meldpunt voor klachten over verhuurders of verhuurbemiddelaars. Elke huurder kan daar terecht. Voor meer informatie kun je contact opnemen met jouw gemeente.
Gemeente Wormerland werkt voor het Meldpunt Problemen met Verhuurders samen met Stichting !WOON. Stuur een mail naar
Nee, in een paar gevallen kunnen wij jouw klacht niet in behandeling nemen. Dat is wanneer:
- De klacht bij een gerechterlijke instantie of de Huurcommissie in behandeling is.
- De klacht al uit handen is gegeven aan een deurwaarder of advocaat.
- De klacht over de hoogte van de huurprijs of servicekosten gaat.
- De klacht over de toewijzing van woningen gaat.