Mijn Parteon voor alle huurders

Publicatiedatum: 13-11-2017

Parteon gaat eind november en begin december alle huurders van Parteon uitnodigen om hun persoonlijk account in Mijn Parteon te activeren. In Mijn Parteon kunnen huurders 24 uur per dag online woonzaken regelen, zoals reparatieverzoeken plannen en digitaal betalen.

De komende weken krijgen alle huurders in drie fases een brief met uitleg hoe ze hun account in Mijn Parteon via de Parteon-website kunnen activeren. Half december moeten alle huurders de brief hebben ontvangen.

De huurders in Krommenie zijn al begin dit jaar uitgenodigd om hun account in Mijn Parteon te activeren. Na deze eerste ervaringen van huurders en verbeteringen aan Mijn Parteon is de rest van de huurders van Parteon aan de beurt.

Volgend week – vanaf 20 november - worden de huurders in Assendelft, Westknollendam, Westzaan, Wormer en Zaandijk uitgenodigd. Een week later – vanaf 27 november – de huurders in Koog aan de Zaan en Wormerveer. In de eerste decemberweek zijn de huurders in Zaandam aan de beurt.

Mijn Parteon wordt steeds verder doorontwikkeld zodat huurders steeds meer woonzaken zelf digitaal kunnen regelen. Snel, eenvoudig en veilig online. Op een tijdstip en plek waar dat de huurder het beste uitkomt.

 

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden