Welkom Over Parteon: samen werken aan fijn wonen Actueel Nieuws KWH vraagt huurders naar dienstverlening Parteon

KWH vraagt huurders naar dienstverlening Parteon

Leestijd: 1 min

Om onze dienstverlening op peil te houden, vragen wij regelmatig aan onze huurders of Parteon hen goed heeft geholpen bij hun woonzaken. Na een reparatieverzoek, het betrekken van een nieuwe huurwoning of het verlaten van een huurwoning willen we graag weten of alles naar wens is verlopen.

Voorheen deed USP Marketing Consultancy deze huurdersonderzoeken voor Parteon. Vanaf 1 februari benadert het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties KWH huurders met vragen over de dienstverlening van Parteon.

KWH stuurt per mail enkele vragen naar huurders nadat Parteon bijvoorbeeld een reparatie in de woning heeft uitgevoerd of als huurders naar een woning van Parteon zijn verhuisd. Als er geen mailadres bekend is of er wordt niet gereageerd op de mail, dan belt KWH de betreffende huurders op.

Met deze huurdersonderzoeken wil Parteon inzicht krijgen in haar dienstverlening en waar dat nodig is verbeteren. Daarnaast helpen deze onderzoeken om onze dienstverlening te kunnen vergelijken met andere woningcorporaties.