Compliment, suggestie of klacht? Geef het door!

Geplaatst op 21-03-2018 Nieuws

Als sociale huisvester in de Zaanstreek zet Parteon zich in voor goed en betaalbaar wonen. Wij kunnen onze dienstverlening blijven verbeteren via onder andere uw compliment, suggestie en/of klacht.

Parteon heeft vernomen dat bewoners via Facebook klachten verzamelen over Parteon. Graag ontvangen wij die van u! Dat kan via onze website, het klantportaal Mijn Parteon of stuur een email naar infoparteonnl.

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het voorkomen dat u als huurder het bijvoorbeeld niet eens bent met de afhandeling van een (reparatie)verzoek of een beslissing of u ervaart een probleem met een medewerker. Meld dan uw klacht bij Parteon. Op die manier kunnen wij samen naar een oplossing zoeken. Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u terecht bij de onafhankelijke Geschillencommissie of Huurcommissie.

Lees alle informatie over het indienen van een klacht en hoe ermee wordt omgegaan.

Terug naar overzicht

U maakt gebruik van een oude versie van Internet Explorer. Daardoor zien sommige onderdelen van de website er niet juist uit. We adviseren u om via deze link gratis een nieuwe versie te downloaden.

Sluiten