Mijn Parteon komend najaar voor alle huurders

Het plan was om voor 1 juli alle huurders van Parteon uit te nodigen voor Mijn Parteon maar helaas moeten we dit uitstellen tot na de zomer. Omdat we zeker willen zijn dat het klantenportaal op de website optimaal werkt voor alle ruim 16.000 huurders van Parteon, gaan we pas na de zomer Mijn Parteon beschikbaar maken voor alle huurders. Voor degenen die hier op zaten te wachten, excuus voor deze vertraging.

Over het activeren van uw account voor Mijn Parteon krijgt elke huurder hierover een brief. Hierin staat uw achternaam en uitleg hoe u in vier stappen uw account activeert. Enkele dagen daarna ontvangt u een tweede brief met uw registratienummer waarmee u uw account activeert. We verzenden deze gegevens gescheiden van elkaar voor de veiligheid. Houd beide brieven bij de hand als u uw account gaat activeren.

De huurders in Krommenie zijn als eerste al eerder dit jaar uitgenodigd om hun account te activeren. Na de zomer is dus de rest van de huurders in Zaanstad aan de beurt. We gaan deze huurders in vier fases uitnodigen om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Welke voordelen biedt Mijn Parteon?
Op Mijn Parteon regelt en bekijkt u 24 uur per dag online uw eigen huur- en woonzaken. Snel, direct en veilig. Mijn Parteon ontwikkelen we steeds verder, zodat u steeds meer woonzaken zelf kunt regelen.

Veelgestelde vragen
Lukt het niet om in te loggen? Check dan eerst deze Vragen & Antwoorden vóór inlog.

Bent u al ingelogd en heeft u vragen over het gebruik van Mijn Parteon? Bekijk dan deze Vragen & Antwoorden ná inlog.

 

 

U maakt gebruik van een oude versie van Internet Explorer. Daardoor zien sommige onderdelen van de website er niet juist uit. We adviseren u om via deze link gratis een nieuwe versie te downloaden.

Sluiten