Mijn Parteon voor alle huurders
Eind november en begin december nodigt Parteon alle huurders uit om hun persoonlijk account in het digitale klantenportaal Mijn Parteon te activeren. Zo kunnen huurders 24 uur per dag online woonzaken regelen, zoals reparatieverzoeken melden en digitaal hun huur betalen.

In de week van 20 november krijgen de huurders in Assendelft, Westknollendam, Westzaan, Wormer en Zaandijk de activeringsbrief thuis gestuurd. In de week van 27 november zijn de huurders in Koog aan de Zaan en Wormerveer aan de beurt. In de eerste decemberweek worden de huurders in Zaandam uitgenodigd. De huurders in Krommenie zijn eerder dit jaar al uitgenodigd om hun account te activeren.

Uw account activeren
Voor het activeren van uw account in Mijn Parteon krijgt u twee brieven. In de eerste brief staat uw achternaam en uitleg hoe u in vier stappen uw account activeert. Enkele dagen daarna ontvangt u de tweede brief met uw registratienummer waarmee u uw account activeert. Voor de veiligheid verzenden we deze gegevens gescheiden van elkaar. Houd beide brieven bij de hand als u uw account gaat activeren.

De voordelen van Mijn Parteon
Op Mijn Parteon regelt en bekijkt u 24 uur per dag online uw eigen huur- en woonzaken. Snel, direct en veilig. Mijn Parteon ontwikkelen we steeds verder, zodat u steeds meer woonzaken zelf kunt regelen.

Veelgestelde vragen
Lukt het niet om in te loggen? Kijk dan eerst deze Vragen & Antwoorden vóór inlog.

Bent u al ingelogd en heeft u vragen over het gebruik van Mijn Parteon? Bekijk dan deze Vragen & Antwoorden ná inlog.

 

 

U maakt gebruik van een oude versie van Internet Explorer. Daardoor zien sommige onderdelen van de website er niet juist uit. We adviseren u om via deze link gratis een nieuwe versie te downloaden.

Sluiten