Mijn Parteon voor alle huurders van Parteon 
Alle huurders van Parteon krijgen voor juli 2017 via internet toegang tot hun persoonlijke pagina. De huurders in Krommenie zijn als eerste uitgenodigd om hun account te activeren. Vervolgens nodigen wij in vier fases de andere huurders in Zaanstad uit. 

Welke voordelen biedt Mijn Parteon?
Op Mijn Parteon regelt en bekijkt u 24 uur per dag online uw eigen huur- en woonzaken. Snel, direct en veilig. Mijn Parteon ontwikkelen we steeds verder, zodat u steeds meer woonzaken zelf kunt regelen.

Uw account activeren
Om toegang te krijgen tot uw persoonlijke pagina, moet u uw account eerst activeren. U ontvangt hiervoor in mei of begin juni van ons twee brieven. In de eerste brief staat uw achternaam en uitleg hoe u in vier stappen uw account activeert. In de tweede brief ontvangt u uw registratienummer waarmee uw account activeert. Houd beide brieven bij de hand wanneer u uw account gaat activeren. U kunt via de button 'activeren' op deze pagina direct aan de slag.

Heeft u uw account al geactiveerd? Dan kunt u via de button 'inloggen' direct inloggen op uw persoonlijke pagina.

Veelgestelde vragen
Lukt het niet om in te loggen? Check dan eerst deze Vragen & Antwoorden vóór inlog.

Bent u al ingelogd en heeft u vragen over het gebruik van Mijn Parteon? Bekijk dan deze Vragen & Antwoorden ná inlog.

 

 

U maakt gebruik van een oude versie van Internet Explorer. Daardoor zien sommige onderdelen van de website er niet juist uit. We adviseren u om via deze link gratis een nieuwe versie te downloaden.

Sluiten