Reparatieverzoek melden

  • 1

    24/7 online via Mijn Parteon

    In Mijn Parteon kunt u een reparatieverzoek direct melden. Ga op uw eigen pagina in Mijn Parteon naar Mijn Reparatieverzoeken en maak een nieuw reparatieverzoek aan. 

    U kunt aangeven wat u gerepareerd wilt hebben en in welke ruimte in uw woning deze reparatie gedaan moet worden. Het wordt meteen duidelijk of Parteon de reparatie in uw woning doet en betaald of dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparatie. Voor het meeste onderhoud in de woning bent u overigens zelf verantwoordelijk.

  • 2

    Spoedeisende reparatie

    Heeft u een spoedeisende reparatie buiten kantoortijd? Dan kunt u ons bellen op (075) 627 50 50.

  • 3

    Storing aan verwarming, verstopping in riolering en glasschade

    Bij storingen aan verwarming, verstopping in riolering en bij glasschade kunt u als huurder van Parteon rechtstreeks bellen met de bedrijven waar Parteon contract mee heeft.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden