Onze dienstverlening in coronatijd

Het aantal coronabesmettingen neemt weer toe. Parteon volgt het advies van het RIVM. We houden ons aan de maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Maar wij willen u natuurlijk zo goed mogelijk blijven helpen. Op deze pagina leest u hoe wij nu onze dienstverlening organiseren.

Voorzorgmaatregelen

Net als u nemen wij de basisregels in acht. Samen beschermen we de mensen om ons heen! Kijk ook gerust op de website van het RIVM.

  • Bij klachten komen wij niet bij u langs en laten ons testen.
  • We houden 1,5 meter afstand van elkaar.
  • We wassen regelmatig onze handen en hoesten en niezen in de elleboog.
  • We werken zo veel mogelijk vanuit huis.
  • We vermijden drukte.

Ons kantoor is in de ochtend geopend, van 8.30 – 12.30 uur

Telefonisch en per e-mail kunt u ons op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur bereiken.  Heeft u een noodgeval? Dan zijn wij ook buiten kantooruren bereikbaar via (075) 627 5050. Mocht het nodig zijn om elkaar persoonlijk te spreken, dan maken we met u een afspraak.  Dat kan op ons kantoor, bij u thuis of op een andere locatie.

In de wijk aanwezig

Onze complexbeheerders en medewerkers sociaal beheer zijn in de wijk aanwezig.  Zij voeren op afspraak gesprekken met huurders. Bij voorkeur aan de voordeur of in de voortuin, maar in goed overleg kan het ook binnen of op een andere ‘veilige’ locatie. Wij doen altijd eerst een gezondheidscontrole.

Reparatiewerkzaamheden

Reparaties gaan gewoon door. Als wij bij u langskomen geldt wel een aantal voorwaarden. De gezondheid van iedereen staat op nummer 1. Om werkzaamheden prettig en veilig te laten verlopen, nemen we de volgende maatregelen:

  • We vragen vooraf of u en uw huisgenoten gezond zijn; Ook onze onderhoudsmedewerkers mogen alleen bij u werken als zijzelf én hun huisgenoten geen klachten hebben die op corona wijzen;
  • We voeren werkzaamheden/inspecties uit op vrijwillige basis, tenzij er een noodgeval is;
  • We dragen bij het uitvoeren van werkzaamheden een mondkapje;
  • Wij houden 1,5 meter afstand;
  • We desinfecteren onze handen voor en na een bezoek of afspraak;
  • Wij vragen u om tijdens de inspectie/werkzaamheden in een andere ruimte te verblijven dan waar de inspectie/werkzaamheden plaatsvindt/vinden;
  • Bij kwetsbare bewoners voeren wij bij voorkeur alleen spoedreparaties uit.

Voor een prettig en veilig huisbezoek vragen we van u het volgende:

  • Draag een mondkapje als onze medewerker bij u langskomt;
  • Ventileer uw woning voordat de medewerker langskomt;
  • Zet een raam of deur open;
  • Houd altijd 1,5 meter afstand.

Let op: draagt u geen mondkapje, is uw woning niet geventileerd of houdt u niet voldoende afstand? Dan kan onze medewerker besluiten het bezoek niet door te laten gaan.

Schoonmaak

Het schoonmaakrooster in woongebouwen loopt ongewijzigd door zoals voor het coronavirus. In ouderen complexen maken wij extra schoon.

Laat het ons ook weten als u in de knel komt door een verlies aan inkomsten

We kunnen ons voorstellen dat u door het coronavirus inkomsten misloopt of uw baan dreigt te verliezen. Lukt het daardoor niet om uw huur te betalen? Laat het ons dan weten zodat we samen hierover tijdig goede afspraken kunnen maken. Klik hier voor meer informatie.

Contact

Heeft u een vraag? Neem gerust contact met ons op via:
E-mail: infoparteonnl  
Telefoon: (075) 627 50 00

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden