Contact en openingstijden
Het antwoord op uw vraag niet gevonden?
Heeft u al gezocht via de zoekbalk rechtsbovenin? Geen resultaat? Neem dan contact met ons op. Hieronder leest u hoe.
-
1
Regel uw woonzaken online
Op Mijn Parteon regelt u 24 uur per dag online uw eigen huur- en woonzaken. Snel, direct en veilig.
Heeft u een reparatieverzoek? Meld uw reparatieverzoek dan online.
-
2
Vul het online contactformulier in
Klik op onderstaande groene knop en vul het contactformulier in. U hoort van ons binnen 3 werkdagen.
-
3
Bel (075) 627 50 00
Parteon is de hele dag (9u- 17u) telefonische bereikbaar.
Voor algemene vragen kunt u ons ook bezoeken aan de receptie. De receptie is open van 9.00- 12.30.
Op uitnodiging kunnen andere tijden gelden.
Heeft u een noodgeval?
Bel dan het spoednummer (075) 627 50 50. Een spoedgeval is bijvoorbeeld een sterke gaslucht of een ernstige lekkage.
-
4
Kom langs aan de balie
Onze balie is gedeeltelijk open. U bent op werkdagen van 9.00 tot 12.30 van harte welkom op het volgende adres:
Marktstraat 52
1521 DZ
Wormerveer
Openingstijden balieMa: 09.00 - 12.30
Di: 09.00 - 12.30
Wo: 09.00 - 12.30
Do: 09.00 - 12.30
Vr: 09.00 - 12.30